Effektiv tidsbesparing för fakturor och kvitton i ditt affärssystem

Publicerat 2020-04-02

Önskar du kunna spara tid genom att effektivisera hanteringen av fakturor och utgifter i form av kvitton som ska in i ditt affärssystem? Då finns Document Capture och Expense Management här för dig. NAVET Affärssystem med vår Applikationskonsult Alexander Meigård i spetsen berättar mer. Navet kommer även arrangera ett webinar om verktygen den 8 april som du inte får missa.

Vad är Document Capture och Expense Management?
Document Capture och Expense Managment är två helt integrerade verktyg i ditt affärssystem (Microsoft NAV/BC) som underlättar din vardag administrativt, ökar spårbarheten och är enormt användarvänligt för slutanvändare.

Vilka är de främsta fördelarna med programmen?
Det är många saker som gör produkterna fördelaktiga. Men framförallt är verktyget tillgängligt för alla överallt då du kan skicka utgifter direkt från din mobil. Du sparar också tid genom smidigare och snabbare hantering med digitala attestflöden. Produkterna möjliggör även att mindre papper används och arkiverar allt material.

Hur kan man få mer information om produkterna?
Den 8 april kl. 13.00 arrangerar Navet ett webinar om Document Capture och Expense Management. Här presenterar vi Continia Document Capture (DC) och Continia Expense Managment (EM). Vi kommer ge en bild kring vad det är för produkter samt varför dessa underlättar för verksamheter och medarbetares vardag. Efter en kort presentation blir det en komplett genomgång av produkterna i affärssystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central. Vi kommer att köra de senaste versionerna av både DC och EM så att de som deltar får se både spännande nyheter men även få en närmare inblick i ett av branschens modernaste affärssystem.

Kommer det komma fler webinars framöver?
NAVET Affärssystem kommer inom kort att genomföra ytterligare ett webinar där vi fokuserar på Business Central i sin helhet. Allt från gränssnitt till flöden och nyheter. Business Central släpper två nya versioner om året så tanken är att vi ska hinna presentera de viktigaste nyheterna vid detta tillfälle. Vi har inget datum spikat ännu men tanken är att vi kommer köra detta inom ett par veckor tid. Så håll utskick i våra kommunikationskanaler! Vi är dessutom tacksamma för önskemål kring teman för kommande webinars.

Anmäl dig HÄR om du vill delta i vårt webinar onsdagen den 8 april klockan 13.00. Vi ser fram emot att presentera problemlösningar, genomgång av produkterna samt visning av dessa i affärssystemet Business Central! Registrera dina uppgifter och lägg till detta i din kalender. Har du några frågor gällande detta webinar eller relaterat till ovan produkter höra gärna av dig till mig!

 

sv_SE
en_US sv_SE
Scroll to Top